Fixa ... Fota ...Shoppa...Hem.

Idag har det varit ganska så lugnt här har fixat mina ögonbrynn och sminkat mig litegrann sen så gick vi ut för jag ville kopierat lite bilder och köpa fotoramer . Varit på media market och kopierat mina bilder det skulle ta 1 timme så vi passade på hämta min sambos kompis och kika på ramer som fans inne på olssons här i jk. Allting gick bra sedan när vi kom hem så såg vi att vi hade fått avi från posten och att det var från min mamma . Wohooo tänkte jag hon har skickat klänningarna till min Prinsessans födelsedag vad härligt. Dem är verkligen jätte söta ska snart lägga in lite av dagens bilder . Hoppas alla ni har det fint idag . Mvh G.A


DEN hära är rosa och det fins en tillhörande diadem :)

vist är den lite bröllops aktig? hehehe)))

den hära är vit men ganska så finn ändå . har tänkt att använda båda
eftersom kalaset är uppdelat i två dagar.

hehehe vi har alltid tagit en extra vagn för att sätta i den min prinsessa
för hon sitter så lugnt i den och kollar runt)))

och så här såg jag ut idag ;)

Kommentarer
Postat av: Laila

vilken jättesöt klänning =)

2010-12-04 @ 17:02:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: svar

tack så mycket :)

2010-12-04 @ 22:17:06
URL: http://ungmammag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0