Det känns

som jag inte har bloggat på hur länge som helst men vad ska man göra när man inte hittar tid för det.. har ju haft super kul med min granne för vi har mkt gemensamt . Kommer inte kunna berätta allting allting men några roliga o trevliga saker kan jag berätta om att min mamma och bror hadde kommit från malmö till oss och hjälpt oss med att tapetsera en väg i vardagsrummet och de blev faktisk jätte mysigt har tagit några kort på hur det ser ut men dem blev väldigt mörka pga att jag  har energisnållampa hehehe)) desutom fyndade jag med tapeterna riktigt bra 49 kr styck .. Idag har jag min sambo och min granne varit på ett stort köpcentrum som heter A6 och köpt mössa till min lilla prinsessa som passar hennes blåa bamse överall som hon fick av mormor . Snart är det bayram (fest) som vi ska fira tsm med min granne och hennes syster så det ska bakas lite nu i söndag jätte goa kakor som jag tidigare har berättat om , dem heter kurabie ... nu ska jag lägga in bilder och sedan ska min granne komma och ska färga hennes hår .. god natt alla mina gulliga läsare . mvh G.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0