12.10.10

Har varit så upptagen med allting att jag inte hunnit att blogga , men nu är jag tillbacka ganska så trött och slitet dag har det varit idag har varit på posten och skickat ivägg en klänning sen vatt hos grannen hon hade bjudit mig på matt och jag hade bakat snickerskaka den är jätte god till kaffe. imorgon måste man ju till banken att öppna ett bankgirokonto så att man kan skicka med postförskott. japp har funderat att platta håret imorgon får se om jag hinner göra det då! jag kommer så småningom att anonsera mera idag eller imorgon om jag orkar har några fina saker till :P ja ni får se .. hoppas alla mina läsare har haft det bra idag mvh G.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0