har fixat fint

Vad konstigt att man inte fick koden till anonsen har ju skickat ett sms för 20 min sen..?:S ... vi vaknar nu tidigt varje dag för min prinsessa är pigg och vill inte sova när mamma är så trött japp.. skulle gå till förskolan egentligen men glömde bort det och missade men imorgon fins det soppa på förskolan förmodligen är det fisksoppa får vi se hur det smakar , vet faktisk inte när det börjar men ska smsa en kvinna som jag har tidigare sagt kommer från ryssland och fråga henne.. jag har suttit och fixat en jättefin pappers mössa till min grannes flicka hon klipte hjärtan av papper och vi klistrade på sen hade jag lite glitter som vi gjorde runt omkring , ibland kan ju man vara lite barnslig .. sen kom min granne tack vore henne jag städade lite sen vi satt och pratade drack lite kaffe .. efter en stund när hon gick städade jag några skåpp och fixade till på fönsterkanterna det blev lite bättre än det var innan. jag gillar svart-vit så jag har min vardagsrum och kök i svartvita grejjer , även lite i sovrummet .. ska nu anonsera några tröjor har fått medelandet nyss . mvh G.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0