negerbollar:)

det var ett tag sen jag bloggade hade så fult upp med allting . Idag var det väldigt kul först var vi på marknaden som blukar finnas varje lördag här i jönköping handlade lite talrikar 5 kr styck vist är det billigt desutom var dem ju nya sen köpte jag blommor för min sambos komnpis fylde år idag och sedan åkte vi till willys att handla lite frukt för jag skulle göra fruktgele och chokladbollar . nice jag hade gjort ass goa choklad bollar som jag doppade i pärlsocker och kokosflingor. har tagit kort på dem men har faktisk ingen aning om hur man laddar bilden så att ni kan se ? kanske nån som vill vara gullig och hjälpa mig? japp sen så skulle vi fira hans födelsedag hos oss dem hämtade tårta vi knäppte massa med kort och åt goa saker mmmmm:) just nu har jag fixat allting i ordning och så fins det massa disk som ska diskar orkar inte göra det idag så det får bli imorgon bitti . lil prinsessan sover gott i sin säng tror att jag ska dra och vila lite franför tvn på min sköna soffa. önskar en trevlig helg till alla er som besöker min blogg. mvh G.A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika in mina bloggtävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-10-19 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0