släktträff

Tjena!
Det var ett tag sen jag bloggade tänkte ta och göra det nu när jag har lite tid. Har haft fult upp med allting och desutom är vi i stockholm för att träffa min sambos släktingar och kusiner  . Idag har vi bland annat bakat snickerskaka och kurabie (turkisk sötkaka) . Min sambor farbrorsfru har lagat jätte god mat som tar tid att laga. Desutom har jag målat ansiktet på en flicka till en häxa som skulle gå runt och leka buss o godis . Tycker att det är kul att det fins sånt här i sverige för barn , och de flesta tycker att det är kul.
Fins det någon snäll där ute som kan hjälpa mig att lägga in bild ? har ju försökt flera gånger men det syns inte på inläggen :(...hjälp snälla
mvh G.A

Kommentarer
Postat av: caroline

menar du att bara ligga in bild

i inlägget?

hoppas du har en bra lördag..

2010-11-06 @ 19:30:27
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Postat av: svar

ja ja kan du hjälpa mig? skulle varit kanon bra:d

2010-11-09 @ 18:48:37
URL: http://ungmammag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0